Saturday, April 11

Terima Kasih Sahabat....

andai aku diberi kesempatan untuk mendamping seseorang...
aku ingin mendampingi sahabt karib ku...

kerana...
mereka sentiasa ada bersama ku tikala susah mahupun duka...
namun mereka sudah jauh diperantauan mencari sebutir cahaya kehidupan untuk masa akan datang....

namun...
aku tak mampu menemaninya,mendampinginya dan berada disisinya tikala sukar mahupun duka...

adakah aku bukan sahabat baik kepada mereka???
maafkan aku kerana aku tak mampu berbuat sama seperti kalian buat kepada ku seketika dahulu...
setiap sedih ku kalian ketahui...
namun tidak aku tahu duka kalian...perit jiwa kalian....

maafkan aku sahabat....aku tak dapat melihat sedih kalian....perit kalian...mahupun derita kalian....seperti kalian lakukan kepada ku dahulu....
aku tak seperti kalian....terlalu setia pada sahabat...
aku tak kuat untuk itu...

andai aku diberi peluang untuk hargai apa yng ada di dunia ini...
aku mahu hargai sahabat ku...

Nurul Fatin Binti Che Baliudin....
Wan Nur Amira Binti Wan Salim...
Siti Nurul Barakah Binti Haji Ishak....
Ahmad Kamal Bin Mohamad....

kerana mereka sangat menghargai insan bernama Nur Jannah Bt Muhamad....
walau hanya sahabat..namun mereka antara kurniaan terbaik yang pernah aku perolehi daripada Yang Maha Kuasa...

Terima kasih Tuhan kerana kau turunkan aku sahabat seperti mereka....
sentiasa ada disamping ku walaupun suka mahupn duka...senang mahupun susah...tawa mahupun menangis....

aq bersujud syukur pada mu Ya Allah....
janganlah kau hilangkan sahabat ku daripada ku....kerana mereka aku masih dijalan Mu Ya Allah...
kerana mereka aku masih dalam jagaan Mu Ya Allah...
kerana mereka aku masih bergelar wanita mulia disamping Mu Ya Allah...
makbulkanlah setiap doa mereka....seperti kau makbulkn doa2 orang2 mukmin...
selamatkan mereka dari malapetaka yang memudaratkannya...
lindungi mereka dari sifat2 yang memusnahkannya....
pertahankan imann mereka dari anasir2 jahat...
aku bermohan kepadamu Ya Allah...
kuatkan hatin mereka..seperti kau kuatkan hati ku...hati2 orng2 yng bertakwa....
muliakan peribadinya dengan sifat2 baik mu
Ya Allah....
kaulah satu-satunya tempat ku bermohon...
jagalah sahabat-sahabat karib ku ini...
Amin Ya Robbalalamin.....

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...