Saturday, April 25

Bawa Aku Kepadamu sayang...


Bawalah aku kepadamu sayang,

bawalah aku dengan penuh kasih sayang...
bawa aku dengan penuh kelembutan..
bawalah aku dengan kemesraanmu...
bawalah aku dengan keimanan yang tersemai didadamu...

kerana aku amat memerlukannya
kerana aku seorang wanita biasa,
wanita yang penuh keinginan dihatinya...

aku tidak mengharapkan harta kekayaan darimu..
aku tidak mengharapkan kuasa dan kebesaran sebagai kemegahanku..

yang aku mahu hanyalah...
kasih dan sayangmu,
kelembutanmu,
kemesraanmu,
keimanan untuk membimbingku...

supaya kelak...
andai jodoh kita kesampaian..
aku dan kamu berdampingan sampai ke syurga sana..
meniti kebahagian yang abadi...

kepadamu kekasih hatiku...
terima kasih kerana memenuhi keinginan hati kecilku....
aku amat sayang padamu...
..::jauh dimata,dekat dihati::..

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...