Tuesday, April 7

TeRaSa tEnAnG....KeMbAli PuLaNg


Seperti aKu sudah bertemu dengan ketenangan kembali.....
walaupun bukan dengan yang Maha Esa....
namun dia telah datang kembali....

kembali pulang
seperti lagunya.....

ya.....
kembali pulang....

namun.....
aKu tak pasti dia akan benar-benar kembali pulang....
ataupun sekadar singgah sahaja...
seperti dahulu????
sekadar untuk masa sekarang sahaja????
ataupun untuk masa hadapan....

sudah penat...
aKu sudah penat bermain dan membelai jiwa ku dengan khayalan....
aKu sudah takut meletakkan sebuah harapan....
aKu sudah letih menahan sebuah rase kecewa.....

BiArKaN.........
Biarkanlah takdir menentukan....
tentukan nasib aKu dengan dia....

Andai ada jodoh...maka bersatulah aKu dan dia....
aKu sudah tidak mengharap apa-apa lagi...
mahupun berdoa....
kerana aKu tidak mahu kecewa lagi....
kerana aKu mahu tenang...
seperti sekarang...

TeRaSa tEnAnG....KeMbAli PuLaNg

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...