Friday, April 24

sayangku pada mu...

sayangku pada mu

kerana hatimu...
kerana tingkahmu..
kerana perasaanmu....
kerana kasihmu...
kerana sikapmu...
kerana kematanganmu...
kerana keterbukaanmu..
kerana kamu adalah kamu..

kerana itu aku masih setia disampingmu...
kerana itu juga aku menyayangi dirimu seadanya..
kerana itu juga aku mencintaimu sepenuh jiwaku..

apapun jua terima kasih tuhan
kerana hadirkan dia dalam hidupku..
aku amat bersyukur atas pemberianmu..

kerana dia,
aku sudah mampu tersenyum,
tersenyum gembira seikhlas hatiku dari kisah lampauku..
kerana dia aku masih buka hati kecilku
untuk mencintai dan dicintai seseorang
seseorang bernama kekasih hati...

sekuntum ucapan daripada seorang wanita
kepada kekasihnya...
'aku sayang kamu wahai kekasih'

kepada sayangku....
terima kasih..
aku sayang kamu...
dan ungkapan indah...
"aq cinta kamu wahai sayangku"...

..::jauh dimata,dekat dihati::..

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...