Wednesday, August 12

Sunyi sangat.....

sunyi yang aku rase sekarang ini sangat memeritkan jiwa dan perasaan aku....
rindu yang aku pendam membuatkan aku merasakan hidup aku sangat kosong....

dia pergi meninggalkan aku dan meninggalkan rasa perit yang teramat sangat dalam hati ini...
dia pergi tanpa rasa kasih terhadap aku pun...
dia pergi membawa seluruh hati dan perasaan aku bersamanya..
dia pergi membuatkan diri ini terkapai-kapai mencari cahaya...

orang kata wanita penyebab derita..
orang kata wanita mencuri cinta...
orang kata wanita membuat lelaki membencinya...

aku terfikir...
aku sekarang merana menanggung derita..
aku sekarang menahan rasa perit di dalam jiwa...
aku sekarang bangkit dari kecewa dengan tekanan...

masihkah wanita penyebab segalanya???
masihkah wanita yang membuat kaum adam membenci kaum hawa???

aku sekarang masih setia pada dia...
aku masih menyimpan namanya dalam hati aku...
aku masih termimpikan dia di malam hari...
aku sekarang masih berlembut dan bersabar dengan karenahnya...

apakah yang harus aku lakukan untuk membuka hati yang telah aku sendiri kunci untuk dia???
apakah yang aku patut buat untuk membuatkan hati aku lega dimalam hari???

aku sendiri akan tertanya pada diri aku ini...
aku mampukah melupakan kenangan yang terindah aku bersama dengannya kah???
aku mampukah menganggapnya sebagai sahabat biasa atau seorang abang sahaja kah???
aku mampukan membuka hatiku ini pada mereka yang sudi menerimaku seadanya kah???

apapun aku sendiri yang menentukannya...
semuanya dalam tangan aku untuk memutuskannya...
namun aku menunggu masa dan ketika untuk aku melepaskannya...
aku hanya mampu berdoa dan bersabar tika ini..

..::kau permata terindah wahai wanita,kerana ketabahan mu, kau mampu teruskan hidup ini yang penuh dugaagn dan halangan, hargailah wanita disekeliling kalian::..

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...