Wednesday, August 12

apa DOSA aku pada dia???

dia yg mulakan hubungan ni.......

dia yg bg harapan.......

dia yg mengetuk pintu yg da lama terkunci

dia yg hulurkan sebentuk cincin sebuah perhubungan

dia yg mencintaiku sepenuh hati

dia yg sllu ader dalam hati aku

dia yg menghidupkan hari2ku

dia yg menemani tidur malam aku

dia segala2 nya

dia tidak indah di mata

dia tidak dekat di hati

tp cintanya cukup menggetarkan batin aku

tp kini kenapa dia menghilang......

tanpa berita......

apa salah aku.....

kenapa dia tidak pulangkan cinta hati aku

kenapa dia seolah2 membenci aku.....

apa dosa aku pd dia......

sehingga untuk menjadi sekadar sahabat pn tidak sanggup......

terlalu besar kah dosa aku pada dia

dosa yg aku sendiri pn tidak tahu......

im way more screwed up than u are...........

2 comments:

~wandie~ said...

jiwang la minah ni..haha~ layan prasaan..

Cah@ya Syurg@ said...

hahahaha...
ape lak jiwang...
btl le...
juz nk luah rase kt ati..xbaik smpan lame2..nnt skit jiwa...hahahahaha

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...