Sunday, May 24

Khas Untukmu Sayang

sudah lama aku tidak karangkan puisi dan kata hati ku untuk orang yang tersayang..
kali ini aku tujukan luahan hati ku kepada mu sayang ku..
hubby...

Mohd Nor Halim Bin Zainudin...
Nur Jannah Binti Muhamad....

akan senantiasa mengingati diri mu...
sayang ku pada mu tidak berbelah bahagi...
sayang ku hanya utuk diri mu...

Aku berharap...
jodoh kita berkekalan...
seperti adam dan hawa...
seperti kasih seorang ibu terhadap anaknya
seperti aku meyayangi mu...

seperti selalu...
aku mengucapkan ribuan terima kasih sayang..
aku sangat cintakan mu wahai kekasih ku..

hanya itu yang aku mampu lakukan
khas untuk mu sayang...
kerana aku sungguh sayang kepada mu...

..::jauh dimata, dekat dihati::..

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...