Saturday, March 21

Sahabat


..::Barakah, Mira, Fatin n Aku::..
My 4EveR BeSt FriEnds




..::kamal::..
my 'twin'

SaHaBaT.........

Mengapa??
kau pergi
tinggal aku sendiri
kau tahu ku tak sanggup sahabat

SaHaBaT.....

Ingatlah
kau selalu
jadi yang terbaik
walau kau tak disini lagi

SaHaBaT......

Aku rindu
pada mu
datang walau sesaat
ku ingin kan kau hadir
aku disini dan menunggu
diam tempat dirimu
kau tahu ku tak bisa
beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa
dan kembali la...

(chorus 2x)

aku disini dan menunggu
diam tempat dirimu
kau tahu ku tak bisa
beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa
dan kembali la...

kembali la sahabat ku
kembali la......


By : Aizat

p/s: this song is dedicated to all my friends...especially my best friend....
fatin,mira,barakah n kamal.....
tq a lot my dear......

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...