Thursday, March 12

AkU tiDaK tAhu....

aku tidak tahu mana letaknye hati ini....sampaikan aku terasa sebegitu membebankan....
aku tidak tahu mana kuatnya hati ini.....untuk aku tempuhi dugaan yang aku terima ini....
aq tidak tahu juga apa yang aq rasai dewasa ini......sampaikan jiwa dan hati ku mati sebegini....

hanya kerana perkara itu aku jadi begini....

MERANA....
TERSEKSA....
SENGSARA....
TERTEKAN....
TERASING...
KECEWA...
LEMAH....

hanya kerana itu aku sudah jatuh...
hanya kerana itu aku terkulai...
hanya kerana itu juga....

aku hilang segalanya dalam dunia maya ini....
aku tidak merasa lagi nikmat dunia ini....
aku alpa dengan dosa....
aq hanya terkaku untuk berkata-kata....

hanya kerana itu....
mahu atau tidak....
aku menahan rasa sendirian....

kini....

aku mahu melepasi segalanya....
aku mahu atasi dugaannya...
aku mahu tangani masalahnya....

tapi....

mampukah aku???
kuatkah aku???
tabahkah aku???

itulah persoalannya yang masih berlegar di benak fikiranku...

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...