Thursday, March 25

Aku Masih Sayang

kau rinduku jiwaku indah memanggil dirimu
mataku terbangun untuk menanti
menantimu…
jangan pernah kau ragukan cinta yang sesungguhnya
itu bisa menghancurkan semua bukan begitu

aku sungguh masih sayang padamu
jangan sampai kau meninggalkan aku
begitu sangat berharga dirimu bagiku
dan ku pastikan setia dihatimu
dan ku korbankan semuanya untukmu
sungguh kuberharap kau pun begitu padaku

coba engkau rasakan cinta yang begitukan mengesankan
yakin pasti dapatkan kemesraan yang penuh bintang

aku sungguh masih sayang padamu
jangan sampai kau meninggalkan aku
begitu sangat berharga dirimu bagiku
dan ku pastikan setia dihatimu
dan ku korbankan semuanya untukmu
sungguh kuberharap kau pun begitu padaku
aku sungguh masih sayang padamu
jangan sampai kau meninggalkan aku
begitu sangat berharga dirimu bagiku
how,..wooo,..wowooo
dan ku pastikan setia dihatimu
dan ku korbankan semuanya untukmu
sungguh kuberharap kau pun begitu padaku
how,..wooo,..wowooo

~lagu ni sbenarnya special utk orang yg Nur sayang...~
~sayang sgt....tp xde jodoh dgn die...~
~really miss him~
~tp kiteorang msh contc...~
~but juz sebagai adik n abg jek..~
~masih syg die~
~huhuhu~
~sayang lbh skit dr abg~
~wakakakakakka~
~xleh ilang lagi syg kt die~

k la
saja nk luah rasa rindu kt die...
huhuhuhuhu
papai
adiosa
salam Nur

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...