Friday, October 31

Buat Sahabat ku jauh disana....

Aku mahu luah rasa sayang,
tapi aku tak punya siapa yang menyayangiku.
Aku mahu marah,
tapi apa yang aku mahu marahkan???
Aku mahu sedih,
tapi sahabat ku sentiasa disisi.....
Aku mahu senyap,
tapi apa kisah yang meyentuh hati ku???
Aku mahu bersuara,
tapi apa yang mahu aku bicarakan???

apa-apa pun yang ku rasa biarlah terbiar sepi kerana aku sentiasa ada sahabat ku disisi...
sepanjang masa....
sentiasa dihati ku...

terima kasih Fatin...
aku sayang kamu Amira...
kau sentiasa aku ingati Barakah...
sahabat sejati ku Kamal....

p/s: buat teman karib ku......

No comments:

Papa & Mama in love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

NeoEarth

Followers

~Lawaknya!!!!~

Lawakjenaka.com

Recent Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...